Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניתוח שאיבת שומן לגברים

Ultrasound liposuction procedure for a male client

ניתוח שאיבת שומן הוא הליך קוסמטי המסיר שומן מאזורים מסוימים בגוף.

זה נעשה לעתים קרובות כדי להסיר עודפי שומן בבטן, בירכיים ובישבן. ניתוח שאיבת שומן לגברים הפך בשנים האחרונות להליך פופולרי. גברים נוטים יותר מנשים לסבול מבעיות במשקל שלהם מכיוון שהם נוטים פחות לעשות דיאטה ופעילות גופנית באותה תדירות. זה יכול להוביל לעודף שומן על הבטן, הישבן או הירכיים שאולי ירצו להסיר אותם באמצעות ניתוח שאיבת שומן. עלות ניתוח שאיבת שומן לגברים יכולה להשתנות בהתאם לניסיון המנתח, מיקום המרפאה וסוג טכניקת שאיבת השומן בה נעשה שימוש. העלות הממוצעת לניתוח שאיבת שומן נעה בין $3200-$7000 דולר ללא כיסוי ביטוחי.
ניתוח שאיבת שומן הוא אחד הניתוחים הקוסמטיים הפופולריים בעולם. הוא מסיר שומן מאזורים ספציפיים בגוף על ידי מציצת אותו החוצה דרך צינור. אבל, לא רק נשים יכולות לבצע את ההליך הזה. גברים יכולים גם לעבור ניתוח שאיבת שומן. הרעיון של לעבור ניתוח שאיבת שומן לגברים אולי נראה מוזר בהתחלה אבל הוא הופך ליותר ויותר נפוץ מדי שנה. ניתוח שאיבת שומן לגברים נעשה בדרך כלל בבטן, ירכיים וירכיים כדי לסייע בירידה במשקל ולשיפור המראה.

שאיבת שומן היא הליך ניתוח קוסמטי, שמטרתו להסיר שומן מאזורים שונים בגוף.

הוא משמש לרוב להסרת מצבורי שומן עודפים בפנים, בצוואר ובסנטר. ניתוח שאיבת שומן לגברים הוא הליך קוסמטי שצובר פופולריות ככל שיותר גברים בוחנים את האפשרויות שלהם להיפטר מעודפי שומן בבטן, בחזה ובגב. בחלק זה נבחן כיצד ניתוח שאיבת שומן לגברים יכול לסייע בירידה במשקל ומהם הסיכונים הכרוכים בכך.
ניתוח שאיבת שומן לגברים הוא הליך בו מסירים תאי שומן מגופו של אדם. האזורים הנפוצים ביותר לעבור ניתוח שאיבת שומן הם הבטן, הירכיים והגב. ההליך בטוח יחסית אך ישנם סיכונים וסיבוכים הקשורים אליו. לדוגמה, קיים סיכון לזיהום או דימום מוגזם במהלך הניתוח או לאחריו. ייתכנו גם צלקות על העור אם המנתח חותך עמוק מדי או מוציא יותר מדי שומן.

גברים פונים יותר ויותר לניתוח שאיבת שומן על מנת להיפטר מעודפי השומן מגופם.

גברים נוטים יותר לפתח תאי שומן סביב אזור המותניים והקיבה, כתוצאה מרמות הטסטוסטרון הגבוהות שלהם. הסיבות הנפוצות ביותר לניתוח שאיבת שומן לגברים הן: – להסרת עודפי שומן מהבטן, הירכיים והישבן – לשיפור מבנה הגוף – כדי להפחית אזורים מקומיים של מצבורי שומן
מאז שנות ה-90, שאיבת שומן היא הליך ניתוח קוסמטי פופולרי בקרב נשים. אבל עכשיו, זה נהיה יותר ויותר נפוץ שגם גברים מבצעים את ההליך. בסקר משנת 2016 של האגודה האמריקאית למנתחים פלסטיים, הם מצאו ש-2% מהגברים עברו ניתוח שאיבת שומן ב-2015. בשנים האחרונות חלה עלייה בביקוש לניתוח מסוג זה בקרב גברים. זה כנראה נובע מהעובדה שניתן להשתמש בו כדי להסיר עודפי שומן מחלקים אחרים בגוף, לא רק מאזור אחד כמו בהליכי שאיבת שומן מסורתיים.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים